Zamówienia złożone do godz. 13:00, wysyłamy tego samego dnia.

Wysyłka 24h

FAQ

1-W jaki sposób mogę złożyć zamówienie
Zamówienie możesz złożyć poprzez naszą stronę www.szomik.pl i dodanie produktu do koszyka lub kontaktując się z naszym działem sprzedaży pod numerem telefonu 507-601-214.

2-W jaki sposób mogę opłacić zamówienie
Zamówienie możesz opłacić poprzez bezpieczne płatności online, płacąc gotówką u kuriera (pobranie).

3-Czy otrzymam rachunek za złożone zamówienie
Tak, po zmianie statusu przesyłki u przewoźnika na dostarczone wysyłamy fakturę imienną lub firmową na wskazany w zamówieniu adres e-mail. Nie dołączamy dokumentu zakupu do przesyłki.

4-Czy mogę zamówić z odbiorem osobistym
Niestety, na chwilę obecną odbiory osobiste nie są możliwe-realizujemy zamówienia wyłącznie w formie wysyłkowej.

5-Czy mogę zamówić stacjonarnie
Na chwilę obecną nie mamy punktów stacjonarnych

6-Jak długo będę czekał na wysłanie mojego zamówienia
Standardowy czas realizacji Twojego zamówienia wynosi 24 godziny, ale w wyjątkowych sytuacjach czas może się nieznacznie wydłużyć – nie dłużej jednak niż 48 godzin. Wysyłki realizujemy w dni robocze.

7-W jakich godzinach kurier dostarczy moją paczkę
Kurierzy pracują w godzinach 8-17, ale może się to zmieniać w zależności od regionu, warunków pogodowych czy spedytora realizującego dostawę. Jako sklep nie mamy wpływu na godzinę doręczenia paczki. W tej sprawie najlepiej kontaktować się bezpośrednio z przewoźnikiem

8-Ile trwa dostawa zamówienia
Ze względu na różne gabaryty, produkty wysyłane są różnymi firmami kurierskimi. Zazwyczaj jest to 1-3 dni robocze

9-Co zrobić jeśli zawartość paczki nie jest zgodna z moim zamówieniem
W przypadku, gdy zawartość zamówienia nie zgadza się z Twoim zamówieniem, koniecznie napisz do nas – na pewno wyjaśnimy każdy taki przypadek

10-Co zrobić gdy paczka ulegnie uszkodzeniu w transporcie
Koniecznie spisz protokół uszkodzenia z kurierem oraz prześlij do nas taką informację wraz ze zdjęciem protokołu. Więcej informacji znajdziesz w zakładce Serwis i reklamacje

11-Czy pojazd, który otrzymam będzie do montażu
Tak, pojazdy będą wymagały pewnego montażu. Dostarczamy instrukcje, która pokazuje jak złożyć pojazd. Montaż zazwyczaj polega na założeniu kół, przykręceniu siedzenia i założeniu kierownicy. Niektóre pojazdy mogą wymagać nieco więcej montażu niż inne, w zależności od modelu pojazdu.

12-Jak należy użytkować akumulator

  • Ładuj akumulator ok 10h nie dłużej niż 12 h- szczegółowe zasady ładowania znajdziesz w instrukcji obsługi
  • Jeżeli nie używasz produktu wykonaj ładowanie akumulatora co najmniej raz w miesiącu
  • Po rozładowaniu akumulatora od razu go naładuj. Nie pozostawiaj rozładowanego akumulatora po zabawie.
  • Unikaj całkowitego rozładowania akumulator. Jeżeli widzisz że autko traci moc przerwij zabawę i wykonaj ładowanie akumulatora.

13-Ile trwa czas jazdy pojazdu
Średni czas jazdy na jednym ładowaniu wynosi około 1-1.5 h. Na długość jazdy maja wpływ: teren po którym będzie użytkowany pojazd, obciążenie, temperatura, użytkowanie akumulatora itp.

14-Jak sparować pilot z pojazdem
Wyłącz pojazd, włóż baterie do pilota, naciśnij jednocześnie STRZAŁKA GÓRA oraz STRZAŁKA DÓŁ na pilocie i trzymając je wciśnięte włącz autko, przyciski zwolnij po około 3 sek. Dioda znajdująca się na pilocie powinna zamigotać. Jeżeli dioda przestanie migać oznacza to że pilot został
zakodowany.
Niekiedy piloty są wyposażone w przycisk np CODE, CAR SELECT lub inny który służy do kodowania pilota zamiast strzałek góra i dół. Jeżeli pilot nie działa wyciąg i włóż baterię oraz powtórz czynność na nowo.

15-Jaki jest zasięg pilota
Zasięg pilota to około 10 m

16-Czy można zastosować akumulator o większej pojemności
Tak, można zastosować akumulator o większej pojemności. Przy czym wymiar akumulatora musi być odpowiednio dobrany do miejsca w autku

17-Jak najszybciej złożyć reklamacje
Wyślij do nas email na adres serwis@szomik.pl krótko opisując problem. Zostaw nr kontaktowy. Nasz dział serwisu będzie się kontaktował w terminie 24-48H, aby zaproponować rozwiązanie problemu.

Ekspresowa wysyłka
30 dni na zwrot
Strefa wsparcia
Ponad 6 lat na rynku