Chociaż ilość naszych produktów, która podlega reklamacji jest niewielka, to nie jest możliwe jej całkowite wykluczenie. Dążymy do tego, aby maksymalnie szybko i w możliwie jak najprostszy sposób rozwiązać zgłoszenie reklamacyjne, którego efektem jest w pełni działający i sprawny zakupiony produkt.
Kontakt w sprawie reklamacji
- E-mail: serwis@szomik.pl
- Telefon: 510-814-400; (9:00 – 16:00 w dni robocze)
- Karta gwarancyjna
Jak złożyć reklamację ?
Prosimy o jak najszybsze wysłanie zdjęcia produktu z zaznaczonymi obszarami, które uległy uszkodzeniu na adres serwis@szomik.pl
W treści wiadomości prosimy podać numer zamówienia, nazwę produktu i opis problemu.
W przypadku reklamacji pojazdu na akumulator – 99% usterek jesteśmy w stanie rozwiązać na odległość bez konieczności wysyłania pojazdu do serwisu-dlatego w pierwszej kolejności napisz do nas wiadomość na serwis@szomik.pl
Czas rozpatrzenia reklamacji
- Reklamacje rozpatrywane są w terminie do 14 dni kalendarzowych od zgłoszenia.
Wiemy, jak ważne jest podarowanie dziecku w pełni sprawnego pojazdu / nieuszkodzonej zabawki. Dlatego w praktyce czas ten skracamy do 48h (liczymy dni robocze).
Jak zgłosić uszkodzenie produktu w dostawie?
- Prosimy sprawdzić przesyłkę przy dostawie lub jeżeli jest to niemożliwe, prosimy sprawdzić przesyłkę w ciągu 1-2 dni od dostawy aby nie ulegało wątpliwości, że produkt został dostarczony z uszkodzeniami, a uszkodzenia nie powstały po dostawie.
- Na adres email serwis@szomik.pl prosimy wysłać zdjęcia uszkodzeń, nazwę produktu i numer zamówienia lub inne dane pozwalające przypisać zgłoszenie do zamówienia. Jeżeli został spisany protokół szkody prosimy o dołączenie go do wiadomości.
- Przy uznaniu reklamacji Sklep dostarczy nowy element lub odbierze uszkodzony produkt i dokona naprawy lub wyśle nowy wolny od wad.
Pod adresem http://ec.europa.eu/odr dostępna jest platforma internetowego systemu rozstrzygania sporów pomiędzy konsumentami i przedsiębiorcami na szczeblu unijnym (platforma ODR). Platforma ODR stanowi interaktywną i wielojęzyczną stronę internetową z punktem kompleksowej obsługi dla konsumentów i przedsiębiorców dążących do pozasądowego rozstrzygnięcia sporu dotyczącego zobowiązań umownych wynikających z internetowej umowy sprzedaży lub umowy o świadczenie usług (więcej informacji na stronie samej platformy lub pod adresem internetowym Urzędu Ochrony Konkurencji i Konsumentów: https://polubowne.uokik.gov.pl/platforma-odr,161,pl.html).